ALLARGAMENT La Puput 2013 - 1a quinzena juliol 2013


1.  Introducció

L’allargament La Puput 2013 és una activitat dirigida als infants de l’Escola Bressol Municipal La Puput (1)  per a les tardes de la 1a quinzena de juliol de 2013.

A diferència d’altres anys, aquest any l’organitza l’AMPA de l’Escola Bressol Municipal La Puput.

Durant l’allargament es faran activitats adequades a l’edat dels infants i a l’època de l’any. Les activitats programades s’adaptaran al dia a dia per tal de respectar els hàbits de cada infant.

El monitoratge es portarà a terme per educadores altament qualificades que treballen a l’Escola Bressol La Puput i per educadores de suport.

2.  Lloc i dates

L’activitat es durà a terme a les instal·lacions de l’Escola Bressol Municipal La Puput, de l’1 al 15 de juliol de 2013, ambdós inclosos.

3.  Horari i preus

L’horari serà de 15 a 17h com a continuació de la jornada normal de l’Escola i inclou el berenar.

El preu de l’allargament és de 80€.

4.  Formalització de preinscripcions

Per formalitzar la preinscripció de l’infant a l’allargament La Puput 2013 cal:

-      presentar la sol·licitud de preinscripció

-      presentar la documentació a adjuntar (punt 5)

-      realitzar una transferència bancària de com a mínim el 50% del cost del Bressol d’estiu per cada infant que es vulgui preinscriure, segons l’opció horària escollida (veure punt 3).

El número de compte al que s’ha de fer la transferència és:

2100 0891 59 0200242571

És important indicar a l’assumpte de la transferència les sigles AL13 seguit del nom i cognoms de l’infant:

Exemple: AL13 – Clara Solsona Turilà

Un cop feta la transferència, per facilitar la tasca comprovació alhora de fer les preinscripcions, caldrà comunicar-ho per correu electrònic a l’adreça ampalapuput@gmail.com indicant la quantitat i el nom i cognoms de l’infant que es preinscriurà.

La sol·licitud de preinscripció i la documentació adjunta es pot presentar a l’Escola Bressol Municipal La Puput en el següents dies i horaris:

-      el 17 d’abril de 15 a 17h
-      el 22 d’abril de 8 a 10h

Podeu demanar l’imprès de sol·licitud de preinscripció a l’EBM La Puput o posant-vos en contacte amb l’AMPA i us la farem arribar per correu electrònic.

5.Documentació a aportar:

-      Sol·licitud degudament emplenada

-      Original i fotocòpia del DNI del sol·licitant (pare, mare o tutor de l’infant)

-      Original i fotocòpia del llibre de família

-      Original i fotocòpia de la targeta sanitària de l’infant

-      1 fotografia mida carnet de l’infant

-      Comprovant de l’entitat bancària de la transferència esmentada en el punt 4.

6.  Places i prioritats

La capacitat màxima del l’allargament La Puput 2013 és de 70 places, a les quals hi tenen prioritat els infants inscrits a l’EBM La puput en el curs actual.

En cas d’haver-hi més sol·licituds que places, es crearà una llista d’espera per cobrir les places vacants en cas que alguna família que hagi fet la preinscripció no formalitzi la inscripció.

Per aquest motiu, les places es cobriran per estricte ordre de de sol·licitud de preinscripció i reserva de plaça (veure punt 4)

En cas d’haver-hi preinscripcions d’infants que no són de l’EBM La Puput, s’acceptaran només si queden places disponibles un cop preinscrits tots els infants de l’escola que ho hagin sol·licitat.

Per poder portar a terme l’activitat han d’haver-hi un mínim de 20 infants preinscrits.


7. Anul·lació de l’activitat

L’AMPA es reserva el dret d'anul•lar l’activitat en cas de no cobrir el mínim de 20 places.

Si és el sol·licitant qui anul•la la preinscripció o matrícula, i sempre que ho notifiqui almenys 15 dies abans de l’inici de l’activitat, l’AMPA li ha retornarà 50% de l’import ja pagat (fraccionat o no) de l’activitat.

8. Matrícula

El 29 d’abril comunicarem per correu electrònic a les famílies que hagin sol·licitat la preinscripció si s’ha assolit el mínim de 20 infants per realitzar l’activitat. En cas de ser així, es comunicarà en el mateix correu electrònic quina és la resta de documentació que cal presentar, juntament amb els terminis i els passos a seguir per a formalitzar la matrícula. La data màxima per fer el segon pagament corresponent a l’altre 50% del cost serà el 20 de maig de 2013.

9. Contacte

Per posar-vos en contacte amb l’AMPA podeu escriure al correu electrònic ampalapuput@gmail.com


Aquest any, com a NOVETAT, alguns pares i mares de l’EBM La Puput s’han engrescat a organitzar l’allargament La Puput 2013.



L’objectiu principal és que aquest sigui més econòmic que si ho organitza una empresa externa (ja que no se’n busca un benefici). També es busca evitar que els infants s’hagin d’adaptar a un nou lloc i a unes noves educadores per aquesta petita franja horària.



Aquests pares i mares ho organitzen durant el seu temps lliure i ho fan en benefici de tots. Per això us demanem la màxima serietat i compromís al llarg de tot el procés.



L’AMPA som tots!!




(1)  Tot i que l’activitat està dirigida principalment als infants inscrits a l’EBM La Puput en el curs 2012-2013, els quals tenen prioritat, si queden places disponibles s’acceptaran sol·licituds d’altres infants.


Comentaris

Calendari