ALLARGAMENT La Puput 2013 - 1a quinzena juliol 2013
1. Introducció
L’allargament La Puput 2013 és una activitat dirigida
als infants de l’Escola Bressol Municipal La Puput (1) per a les tardes de la 1a quinzena de
juliol de 2013.
A diferència d’altres
anys, aquest any l’organitza l’AMPA
de l’Escola Bressol Municipal La Puput.
Durant l’allargament
es faran activitats adequades a
l’edat dels infants i a l’època de l’any. Les activitats programades
s’adaptaran al dia a dia per tal de respectar els hàbits de cada infant.
El monitoratge es portarà a terme per
educadores altament qualificades que treballen a l’Escola Bressol La Puput i
per educadores de suport.
2. Lloc
i dates
L’activitat es durà a terme a les
instal·lacions de l’Escola Bressol Municipal La Puput, de l’1 al 15 de
juliol de 2013, ambdós inclosos.
3. Horari
i preus
L’horari serà de 15
a 17h com a continuació de la jornada normal de l’Escola i inclou el berenar.
El preu de l’allargament és de 80€.
4. Formalització
de preinscripcions
Per formalitzar la
preinscripció de l’infant a l’allargament
La Puput 2013 cal:
- presentar la sol·licitud de
preinscripció
- presentar la documentació a adjuntar (punt 5)
- realitzar una transferència bancària de com a
mínim el 50% del cost del Bressol
d’estiu per cada infant que es vulgui preinscriure, segons l’opció horària
escollida (veure punt 3).
El número de compte
al que s’ha de fer la transferència és:
2100 0891 59
0200242571
És important indicar a l’assumpte de la
transferència les sigles AL13 seguit
del nom i cognoms de l’infant:
Exemple:
AL13 – Clara Solsona Turilà
Un cop feta la transferència, per facilitar la
tasca comprovació alhora de fer les preinscripcions, caldrà comunicar-ho per
correu electrònic a l’adreça ampalapuput@gmail.com indicant la quantitat i el nom i cognoms de
l’infant que es preinscriurà.
La sol·licitud
de preinscripció i la documentació adjunta es pot presentar a l’Escola Bressol Municipal La Puput en el següents dies
i horaris:
- el 17
d’abril de 15 a 17h
- el 22
d’abril de 8 a 10h
Podeu demanar l’imprès de sol·licitud de preinscripció a l’EBM La Puput o
posant-vos en contacte amb l’AMPA i us la farem arribar per correu electrònic.
5.Documentació
a aportar:
- Sol·licitud degudament emplenada
- Original i fotocòpia del DNI del sol·licitant
(pare, mare o tutor de l’infant)
- Original i fotocòpia del llibre de família
- Original i fotocòpia de la targeta sanitària
de l’infant
- 1 fotografia mida carnet de l’infant
- Comprovant de l’entitat bancària de la
transferència esmentada en el punt 4.
6. Places
i prioritats
La capacitat màxima del l’allargament La Puput 2013 és de 70 places, a les quals hi tenen
prioritat els infants inscrits a l’EBM La puput en el curs actual.
En cas d’haver-hi més sol·licituds que places,
es crearà una llista d’espera per
cobrir les places vacants en cas que alguna família que hagi fet la
preinscripció no formalitzi la inscripció.
Per aquest motiu, les
places es cobriran per estricte ordre de de sol·licitud de preinscripció i reserva
de plaça (veure punt 4)
En cas d’haver-hi preinscripcions d’infants
que no són de l’EBM La Puput, s’acceptaran només si queden places disponibles
un cop preinscrits tots els infants de l’escola que ho hagin sol·licitat.
Per poder portar a terme l’activitat han
d’haver-hi un mínim de 20 infants preinscrits.
7. Anul·lació de l’activitat
L’AMPA es reserva el
dret d'anul•lar l’activitat en cas de no cobrir el mínim de 20 places.
Si és el sol·licitant
qui anul•la la preinscripció o matrícula, i sempre que ho notifiqui almenys 15
dies abans de l’inici de l’activitat, l’AMPA li ha retornarà 50% de l’import ja
pagat (fraccionat o no) de l’activitat.
8. Matrícula
El 29 d’abril comunicarem per correu
electrònic a les famílies que hagin sol·licitat la preinscripció si s’ha
assolit el mínim de 20 infants per realitzar l’activitat. En cas de ser així,
es comunicarà en el mateix correu electrònic quina és la resta de documentació
que cal presentar, juntament amb els terminis i els passos a seguir per a
formalitzar la matrícula. La data màxima
per fer el segon pagament
corresponent a l’altre 50% del cost serà el 20 de maig de 2013.
9. Contacte
Aquest any, com a NOVETAT, alguns pares i mares de l’EBM
La Puput s’han engrescat a organitzar l’allargament La Puput 2013.
L’objectiu principal
és que aquest sigui més econòmic que si ho organitza una empresa externa (ja
que no se’n busca un benefici). També es busca evitar que els infants s’hagin
d’adaptar a un nou lloc i a unes noves educadores per aquesta petita franja
horària.
Aquests pares i mares
ho organitzen durant el seu temps lliure i ho fan en benefici de tots. Per això
us demanem la màxima serietat i compromís al llarg de tot el procés.
L’AMPA som tots!!
(1) Tot i
que l’activitat està dirigida principalment als infants inscrits a l’EBM La
Puput en el curs 2012-2013, els quals tenen prioritat, si queden places
disponibles s’acceptaran sol·licituds d’altres infants.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada